SOLUCIONS REPTES MATEMÀTICS

dilluns, 23 de març del 2020


1. ELS 4 GOSSOS
" Tenim 4 gossos: un galgo, un dogo, un alano i un "podenco". Aquest últim menja més que el galgo; l'alano menja més que el galgo i menys que el dogo; i el dogo menja més que el "podenco". Quin dels quatre és més econòmic de mantenir?
* El més econòmic és el GALGO. Li seguirien Alano, podenco i dogo.

2. RESTAURANT
" Si vas amb la teva família a sopar a un restaurant i seieu en una taula, ¿ què és el primer que us dirà el cambrer? 
* El primer que us dirà és que baixeu de la taula i seieu a la cadira 😉

 3. DIES 
" En quin lloc pots trobar el dijous abans que el dimecres?

4. PINTANT UN CUB
" Quin és el mínim nombre de colors necessari per pintar les cares d'un cub de forma que dues cares seguides no tinguin el mateix color? Justifica la resposta. 
*  El mínim nombre de colors necessaris és 3.

5. LA GERMANA DE LA MEVA TIETA
"La meva tieta Carme és la germana de la meva mare. Paula és la germana de la meva tieta, però no és la meva tieta. Qui és?
* És la meva mare.

6. EL COMERCIANT 
"Un comerciant ven una ampolla amb tap per 1,10 €. Si ens diu que l'ampolla costa un euro més que el tap. Quant costa l'ampolla i quant costa el tap? Raona la resposta. 
·         El tap costa 0,05€ i l’ampolla 1,05€ . Si fem la suma seria el preu total de 1,10€ .



HO HEU FET BASTANT BÉ!! VINGA QUE JA QUEDA MENYS PER TORNAR! 

UNA ABRAÇADA!



0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada