MÚSICA 1: INSTRUMENTS DE VENT METALL

dimarts, 14 d’abril del 2020

Bon dia nens i nenes,
Com porteu el confinament? 

En aquests dies,  a més d'embrutar-me la cara de farina (repte de 5è), m'ha donat temps a altres coses com escoltar diferents tipus de música.

I aquesta és una banda que m'ha agradat molt el seu so: 



Així que després de veure varios vídeos m'ha vingut al cap....perquè no estudiar quins són els instruments de vent-metall?

M'agradaria que feu una petita investigació sobre un instrument de vent- metall. Què heu de fer?

1. Cercar quins són els instruments de vent-metall.
2. Escollir un de tots els instruments (ja que parleu tots per wassap, intenteu no fer tothom el mateix, encara que es repetiran perquè no hi ha tants).
3. Fer un treball sobre aquest instrument. com?
 
    Feu un document word o drive on posi:
  • Nom instrument:
  • Foto de l'instrument:
  • Parts de l'instrument:
  • Petita història de l'instrument:
  • Nom d'alguna banda que faci servir instruments de vent metall en general:
4. Un cop heu fet la investigació me l'envieu o compartiu al meu email: inmaluquetutora@gmail.com

Ànims teniu dues setmanes per cercar aquesta informació, és a dir,
l'últim dia per enviar-me el document serà el 27 d'abril.

Una abraçada 
Inma



0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada